איזה עגילים מומלץ לשים בזמן ניקוב חורים?

אם הילדה או הילד שלכם או אפילו הפעוטה נורא רוצה עגילים, חשוב לדעת איזה עגילים מומלץ לענוד באוזניים בזמן שמנקבים חורים ראשונים, או בזמן שמנקבים חורים באופן כללי. כיום כבר ידוע שאת העגילים הראשונים יש לבחור בגיל שבו הילדים מספיק גדולים כדי לטפל בעור לאחר הניקוב, כמו גם שהם יכולים להחליט לבד אם הם רוצים עגילים, או לא. בכל מקרה, עבור תינוקות, ניקוב החורים חייב להיעשות רק לאחר שהסתיימו כלל סבבי החיסונים שלהם, זאת כדי למנוע זיהומים.
עגילים באוזן לתינוקות הפך לטרנד נפוץ בשנים האחרונות אך חשוב לעשות זאת באחריות רבה!

ניקוב האוזניים

אם אתם מתכננים יום כיפי שבו תנקבו את אוזני הילדה או הילד שלכם, רצוי שתדעו כי עגילים ראשונים חייבים להיות היפו אלרגניים ומצופים זהב, או עגילים רפואיים שימנעו זיהום. באמצעות בחירה נכונה בעגיל הראשון, אפשר למנוע דלקות או זיהומים. 

את העגילים הראשונים כדאי לנקב במקום מקצועי בו מומחים בניקוב אוזניים לילדים. בכך אפשר להפוך את החוויה ליום כיף של הורים וילדים שבו מנקבים חורים ונהנים ממגוון עגילים עם דמויות מהסרטים. מה שילדים ופעוטות מאד אוהבים! 

סוגי עגילים שצריך לבחור

כאשר אתם בוחרים עגילים רצוי לבחור כאלה עשויי זהב במשקל של 14 קראט לפחות. את העגילים מומלץ לבחור על פי גיל הילדים, בעוד שישנם מוטות שמותאמים לגילאי הילדה, והם קצרים, רגילים או ארוכים. כיום ישנו מוט קצר מיוחד לתינוקות שמצופה זהב או עשוי 14 קראט. המוט הרגיל הינו סטנדרטי ומתאים גם לנערות וגם למבוגרים בעוד שמוט ארוך מתאים לבעלי תנוך עבה. באמצעות מוט ארוך, אפשר לקבל אוורור והחלמה מהירה יותר של תנוך האוזן. 

כיצד מנקבים אוזניים לילדים?

כדי לנקב במקצועיות את האוזניים, בחרו חברה המתמחה בניקוב ידידותי, והיא מזמינה הורים וילדים ליום כיפי של ניקוב מהיר ללא כאב, עם בחירת עגילים נפלאים ומתוקים שמתאימים לילדים. לאחר הניקוב הקפידו על הוראות הטיפול בתנוך האוזן ומרחו ג'ל  לחיטוי העור שמתאים עבור עור מגורה או אדמומי. 

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כסאות גלגלים
בחירה נכונה בכיסא גלגלים תביא לשיפור משמעותי באיכות החיים. כסאות גלגלים מיועדים בחלקם לניידות...
קרא עוד »
מרץ 04, 2021
יתרונות וחסרונות של ציפוי חרסינה לשיניים
ביקור אצל רופא השיניים שלנו הוא לא דבר שאנו מכירים לטובה בדרך כלל. מצפייה בסרטים או מה שמספרים לנו...
קרא עוד »
דצמ 09, 2020
הנרתיק התרחב לאחר ההריון? בואי לשמוע על ניתוח להצרת הנרתיק
באופן טבעי לאחר ההריונות והלידות גודלו של הנרתיק מתרחב. לאחר הלידות הרחם מתכווץ וכך גם הנרתיק, אך אף...
קרא עוד »
אפר 18, 2021