איך לרדת במשקל?

איך לרדת במשקל?

מודל היופי והמשקל

כולן רוצות להיראות  על פי המודל החברתי – 60. 90. 60, אבל בפועל כמה נשים אתם באמת מכירים שנראות על פי המודל המנצח? ושלא תטעו! גם לגברים חשוב להיראות על פי מודל הקוביות, אבל גם שם האופציה לא תמיד קיימת בטבעיות, ולכן צריך לפעול במאמץ כדי להפחית במשקל ולחטב את הגוף כאחד.

יותר קלוריות להוציא, פחות קלוריות להכניס

איך לרדת במשקל? זוהי שאלת השאלות שמטרידה רבים ורבות. יש דרכים שונות לרדת במשקל. מה שחשוב הוא לזכור את העיקרון – ככל שתכניסו פחות קלוריות לפה ובמקביל תשרפו קלוריות, כך תגיעו למשקל תקין ותהיו שבעי רצון מגופכם החדש, בין אם אתם גברים, בין אם אתן נשים.

יומן מעקב

מומלץ לנהל יומן מעקב אישי ולהגדיר לעצמכם את יעד הורדת המשקל. כאשר תקבעו את היעד, הוא ייקבע בהתאם לגילכם, לגובה ולמשקל הגוף שלכם. הגדירו יעד הגיוני לזמן הגיוני. אסור להוריד באופן דרסטי מהמשקל במכה אחת כי זה יגרום נזק בריאותי בלתי הפיך, ומזה חשוב להימנע. הכי חשוב – אל תוותרו על המעקב האישי, הוא חלק מהצלחת התהליך.

תפריט מאוזן, הקפדה על ארוחות ואכילה בבית

שמרו על תפריט אכילה מאוזן, הקפידו על כל אבות המזון, אל תדלגו על ארוחות, הקפידו על שלוש ארוחות ביום ואל תחמיצו כלל ארוחות. השתדלו לאכול בבית כשאתם שולטים ברכיבי המזון ולא מופתעים בגלל אחוזי שומן גבוהים וכדומה.

שתיית מים

הימנעו משתייה מוגזת, הרבה בשתיית מים, המים ממלאים את הקיבה באפס קלוריות – חלום של כל אדם. 13 כוסות מים ביום יספקו את הסחורה לגופכם אם אתם גברים, ו9 כוסות מים ביום יספקו את הסחורה לגופכן הנשים.

כדורי דיאטה

אז שאלת השאלות היא איך לרדת במשקל, והרי אחת הדרכים המהירות והלא מייאשות היא שימוש בכדורי דיאטה. כדורי דיאטה מיועדים לספוג מה שצריך ולא לספוג מה שלא צריך. הם עובדים גם על חילופי החומרים, גם על השבעת הרעב, גם על אי ספיגת השומן בגוף. אתם יכולים להשיל 20 קילוגרמים בחצי שנה מגופכם אם תפעלו על פי ההנחיות. כן חשוב לפני צריכת הכדורים לעבור בדיקות אצל תזונאית, רופאה או דיאטנית ולצאת לדרך.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כדורי הרזייה
כדורי הרזייה מסייעים לגוף שלנו למצב את עצמו כרזה ויפה-גזרה ללא דיאטה. כיצד זה קורה, והאם התהליך כרוך...
קרא עוד »
אוק 04, 2020
דיאטנית בראשון לציון – נקודת האור
פנייה אל דיאטנית בראשון לציון אצל נקודת האור תוכל לאפשר לכם לקבל הבנה כללית בנוגע לדרך הנכונה ביותר...
קרא עוד »
דצמ 16, 2021
כאבי גב מקרינים לבטן
כאבי גב המקרינים לבטן הם בעיה נפוצה עבור אנשים רבים. מאמר זה ידון בסימפטומים, הגורמים והטיפולים של...
קרא עוד »
אוג 22, 2022