הסרת קעקועים בטכנולוגיה ייחודית

הסרת קעקועים

בין אם הקעקוע שמוטבע על גופכם הנו קטן ונקודתי ובין אם מדובר במיצג גדול וצבעוני המכסה אזור מסוים בגוף בשלמותו, באמצעות טכנולוגיית לייזר חדשנית ניתן ליישם הסרת קעקועים מלאה וחלקה. כשאתם מבקשים להסדיר הסרת קעקועים בשיטה זו אתם מבטיחים כי בתוך כמות מוערכת של מפגשים תוכלו לשוב וליהנות מעור חלק ונקי. כיצד זה נעשה ומהן היתרונות שבשימוש בשיטה זו?

הסרת קעקועים באמצעות גלי לייזר באורכים שונים

האלמנט פורץ הדרך בשיטת הסרת קעקועים זו הוא העובדה שמדובר בגלי לייזר בעלי אורכים קבועים. כל אורך המייצג גוון מסוים בקעקוע שאתם נושאים על גופכם. כשהגלים נעים במהירות שאת זמן המדידה שלו מודדים באחד חלקי מאית השנייה, בייחד נוצר מכלול הסרת קעקועים המאפשר את החזרה לשגרה בתוך 3-7 מפגשים ו- 7-15 מפגשים עבור קעקועים גדולים מאד.

היתרונות בהסרת קעקועים בלייזר

השיטה יעילה מאד ומהירה מאד ליישום, הטיפול נעשה באמצעות צוותי מומחים לנושא הסרת קעקועים שיבחרו עבורכם את נוסחת הטיפול המושלמת. כמו כן, הסרת קעקועים בשיטה זו אינה מצריכה שימוש בכלים חדים וכירורגיים. זהו פשוט טיפול הסרת קעקועים יעיל שמגשים את הציפיות של רוב הלקוחות המבקשים להיפרד מכתובות הקעקע שלהם.

פרוצדורה מלאה להסרת קעקועים בלייזר

במידה ואתם מעוניינים להסיר קעקועים בלייזר ניתן להגיע לפגישת ייעוץ בה ייקבע משך הטיפולים שלכם ותנוסח הצעה מחיר לפרויקט כולו. יש להגיע בתאריך שנקבע עבורכם, להתמרח בחומר הגנה ולהיכנס לטיפול הראשון. חשוב להיות עקביים ולהתייצב לכל סדרת הטיפולים על מנת להבטיח כי אכן תתבצע הסרה מלאה של הקעקוע כפי שבוודאי ציפיתם שיקרה.

קביעת זמני הטיפול והמחירים

קביעה זו נעשית באופן לינארי: ככל שהקעקוע גדול יותר יידרשו יותר מפגשים להסרתו ועלותו תהיה יקרה יותר. בכל רמה של קעקוע – מומלץ ליישם הסרת קעקועים כאן ולהימנע מהליכים כירורגיים על רקמות העור החיצוניות. הסרת קעקועים בלייזר היא המסלול הבטוח ביותר, המדויק ביותר והאיכותי ביותר בתחום כתובות הקעקע. זהו אמנם טיפול חדשני ופורץ דרך, אך הוא סייע ללא מעט מקועקעים שהתחרטו.

טיפ חשוב: התייצבו לפחות 40 דקות לפני הטיפול

בדרך זו תוכלו להקדיש זמן להתמרח בחומר נגד כאבים, ולהכין את עצמכם בצורה טובה למפגש הראשון עם המטפל שלכם. שלב ההתמרחות בחומר ההגנה חשוב מאד על מנת לסייע לכם לעבור את הטיפול בכיף וללא מיחושים רבים שעשויים להתרחש אם לא תתמרחו מבעוד מועד.

תופעות לוואי בטיפול הסרת קעקועים

למעשה, אין כל תופעות לוואי רפואיות, אך טיפול הסרת קעקועים עשוי להיות מורגש, כלומר להיות מבוטא בכאבים קלים. בפועל, מדובר במיחושים קלים בלבד, על גבול הדגדוג, שכן לפני הטיפול הקליינט מתמרח בחומר הגנה. פרט לכך, אין כל תופעות לוואי רפואיות או מסוכנות ואפילו לא נזק לרקמות העור.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה קוניזציה?
ניתוח קוניזציה של צוואר הרחם הוא ניתוח שאמור לכרות קונוסים או "לולאה" שנמצאים בצוואר הרחם. המטרה...
קרא עוד »
פבר 13, 2022
יתרונות הספירולינה הטרייה
היום כל אחד כמעט מכיר את היתרונות של ספירולינה טרייה, היות ומדובר על אחת האצות הפופולאריות והנפוצות...
קרא עוד »
דצמ 15, 2020
כמה כואבים טיפולי שיניים?
עליכם לדעת כי אין דבר יותר גרוע בחיים מאשר להזניח את השיניים שלכם. עליכם לדעת כי ככל שתטפלו בשיניים...
קרא עוד »
פבר 17, 2019