הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר

קעקועים מאז ומתמיד מקשטים את גוף האדם ומוסיפים לו נופך לאישיות, אלא שלא תמיד מתחשק לכם להמשיך להתהלך עם הקעקוע שמוטבע בגופכם. לנו הפתרונות עבורכם. אם נמאס לכם מהקעקוע שמעטר את הגוף שלכם, יש לכם אפשרות להיפטר ממנו בהקדם באמצעות הסרת קעקועים בלייזר. התחום התפתח מאוד במהלך השנים ומאפשר פתרונות מעולים להסרת קעקועים בכל הצבעים ובכל הגדלים.

שירות מקצועי ומהיר

חברת "טופ לייזר" מתמחה בהסרת קעקועים בלייזר ומבטיחה לכם שירות מקצועי ומהיר גם עבור הקעקועים המורכבים ביותר. בשנים האחרונות טיפלה חברת "טופ לייזר" באלפי לקוחות מרוצים במחירים השווים לכל כיס. התוצאות מדהימות עד להיעלמות מוחלטת של הקעקוע, וגם לכם יש הזדמנות להסיר את הקעקוע ולהעלים אותו מגופכם לתמיד.

טכנולוגיה מתקדמת

הסרת קעקועים בלייזר נעשית בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום הלייזר. לא משנה מה גודל הקעקוע ומה צבעו, בעזרת המכשור הרפואי המתקדם יוסר הקעקוע שלכם באמצעות רופא מומחה ומנוסה. משך הטיפולים שיידרשו להסרת הקעקוע משתנה מאדם לאדם ומקעקוע לקעקוע. להסרת קעקועים פשוטים יידרשו שלושה עד שבעה טיפולים בממוצע, להסרת קעקועים מורכבים יותר יידרשו שבעה עד חמישה עשר טיפולים בממוצע. שיטת ההסרה מדויקת מאוד ולכן ניתן להסיר את הקעקוע בלי סימני צלקת על הגוף. הלייזר נע באורכי גל שונים בהתאם לצבעי הקעקוע ומבטיח לכם תוצאה מדהימה של הסרת קעקוע בדייקנות רבה.

איך זה עובד?

לאחר פגישת ייעוץ ואבחון הקעקוע המועמד להסרה תיקבע לכם סדרת טיפולים להסרה. לפני כל טיפול תוכלו למרוח חצי שעה קודם לכן משחה מאלחשת כדי למזער את הכאב. ארבעים דקות של טיפול והינה אתם בדרך הנכונה החוצה לעור חלק ומבריק לתמיד.

גם אנשים שמתחרטים על קעקוע שחרטו על גופם לא מזמן יכולים להסיר אותו, אבל מומלץ להמתין שחומרי הקעקוע יתאחדו על הגוף לפני שמחליטים להסיר את הקעקוע סופית.

איך עובד הלייזר בהסרת קעקועים?

המכשיר שאיתו מסירים שיער בלייזר נקרא FOTONA QX MAX  והוא הוכיח את עצמו בתחום. הוא מיועד להסרה גם במקומות הרגישים ביותר, וכמו שהבטחנו – עם משחת אלחוש באזור הקעקוע לא תרגישו את הכאב. ללייזר יש קרן שמגיעה לעור החיצוני וממנו חודרת לחומר הקעקוע באמצעות אנרגיית הלייזר שתפקידה הוא לפורר את חומר הצבע עד לסילוקו. אורך הגל של הלייזר נקבע על פי צבע הפיגמנט של המטופל, ואם אתם מעוניינים להסיר יותר מקעקוע אחד תוכלו לקבל הנחה שתשתלם לכם במיוחד.

להתחיל חיים חדשים

לסיכום, הסרת קעקועים בלייזר מאפשרת לכם להתחיל חיים חדשים בגוף חלק כי קעקוע שהיה רלוונטי לפני עשור לא תמיד נכון לכם לרגע ההווה. עם התפתחות ענפה בתחום הלייזר, אנחנו שמחים להציע לכם פתרונות מהירים להסרת קעקוע בלייזר במחיר נוח ובטיפול יסודי ומדויק.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בואו נעשה סדר בין סוגי בדיקות קורונה – ביתיות, אנטיגן, PCR, מהירות ועוד
כדי לאבחן ולהכיל את התפשטות נגיף הקורונה, בדיקות ביתיות הן קריטיות. ישנם שני סוגים של בדיקות קורונה,...
קרא עוד »
אוק 07, 2021
למה יש לי טחורים? כל הסיבות
כואב, מעיק ולגמרי לא נעים. טחורים. ממה הם נגרמים? בואו ונכיר את הגורמים שמפתחים את הבעיה וגורמים לכל כך...
קרא עוד »
ספט 19, 2019
מה ההבדל בין צריכת כורכום לכורכומין?
כאשר אתם מסתכלים על מדף תוספי התזונה, תראו 2 מוצרים בעלי שמות דומים: כמוסות כורכום, וכמוסות כורכומין....
קרא עוד »
דצמ 27, 2018