למה נוצרים טחורים ואיך אפשר למנוע אותם.

טחורים. בעיה קשה שאנשים רבים סובלים ממנה. הצרה היא שרבים מהאנשים שסובלים חשים שלא בנוח לגשת לקבל טיפול. הם נבוכים, הם מתביישים, הם בטוחים שהם היחידים שסובלים מהבעיה וממש לא נוח להם להיחשף. אז דבר ראשון אנחנו חשים שליחות להודיע בשער בת רבים שמדובר בבעיה שרבים באוכלוסייה סובלים ממנה. זוהי תופעה מאוד נפוצה ויש הרבה דרכים להקל עליה ובמקרים רבים אף לפתור אותה מהשורש. אז הבה נלמד מעט על אודות הטחורים, מה גורם להם ואיך אפשר למנוע אותם.

טחורים – למה זה קורה?

הטחורים מופיעים בקרב גברים ונשים כאחד. אך הדבר נפוץ יותר בקרב נשים שחוו הריונות ולידות. המעמסה של ההיריון על האגן ועל כל המערכת גורמת להופעתם של הטחורים.

אך גם גברים סובלים כאמור מהתופעה כאשר אצלם הטריגר יהיה לא פעם עצירות כרונית. העצירות הכרונית מובילה לכך כי הם מאמצים מאוד את השרירים של פי הטבעת עד שהם מתנפחים ויוצאים החוצה. אלו הם למעשה הטחורים.

אז מה עושים?

ראשית  חשוב למנוע את הופעת העצירות. לצורך כך חשוב מאוד לשנות את התפריט ולצרוך מאכלים המכילים סיבים תזונתיים רבים. כדאי לשתות הרבה מים ולדאוג כי תהיינה יציאות רכות וסדירות.

אנשים ששמים לב לכך ומקפידים על תזונה מתאימה אכן מצליחים להגיע למצב אשר בו הטחורים הרבה פחות מציקים להם ועם הזמן הם אף נרפאים לחלוטין.

תרופות ומשחות

הרפואה הקונבנציונאלית מציעה שורה של תרופות וכן משחות המציעות אפשרויות הקלה וריפוי המועילים באופן מקומי לבעיה של הטחורים. מנגד, לא פעם קורה שלאחר ביקור אחד ויחיד אצל הרופא ההומאופטי יוצא המטופל עם המלצות שונות לתזונה מאוזנת יחד עם תרופה מתאימה אשר אלו מועילים באופן מהיר ממש.

ברור כי שווה בהחלט לנסות את הטיפול ההומאופתי ואף להעדיף אותו על פני הטיפול הקונבנציונלי הרגיל שהוא לא תמיד יעיל לאורך זמן.

הטיפול הטבעי לטחורים מותאם לגופו של האדם כמו גם לצרכים שלו באמת ועל כן לא תהיינה תופעות לוואי. הטיפול אכן ייתן את המענה המושלם באמת.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היתרונות העיקריים של ירידה במשקל עם הרבלייף
ירידה במשקל היא מסע ייחודי לכל אדם, עם נתיבים שונים המובילים אל המטרה הרצויה. הרבלייף, ישות מוכרת בשוק...
קרא עוד »
דצמ 17, 2023
דרכי טיפול מקובלות בדורבן העקב
כאשר ניגשים לטפל במצב של דורבן בעקב, יש צורך לאבחן את מקור הכאבים, ובהתאם לכך להתאים את הטיפול. ניתן...
קרא עוד »
ספט 25, 2021
שחייה לתינוקות – דרך מעולה להעביר את החופשת לידה
תינוקות מרגישים כדגים במים, מכיוון שהם רגילים למי השפיר שעטפו את גופם הרך, בזמן שאימם הייתה בהיריון....
קרא עוד »
אפר 14, 2022