מהו טיפול בשיטת טאט?

טיפול דינמי

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים יותר ויותר לסוגי טיפולים שונים. אם בעבר היינו רגילים לשמוע אך ורק על טיפולים אלטרנטיביים, אזי שכיום אנחנו יכולים לשמוע על מגוון רחב של טיפולים מסוגים שונים, אשר מטרתם לעזור לנו להתמודד עם מצבים שונים בחיים, מצבים שאנחנו לא בהכרח מכירים אותם באופן שכיח, וגם לא בהכרח אנחנו יודעים כיצד לטפל בהם. לפעמים אנחנו בוחרים להשתמש בשיטות שונות מהמקובל, מתוך מחשבה, שהשיטות הרגילות, המקובלות, לא תמיד יכולות לעזור לנו כפי שאנחנו מצפים.

דוגמא טובה לכך היא שיטת TAT אשר יכול לעזור לנו להתמודד עם חרדות שאנחנו חווים או בעיות רגשיות שונות, בין אם זה על בסיס קבוע או על בסיס זמני. כפי שאנחנו יודעים, חרדות מכל סוג שהוא, יכולות להשפיע על החיים שלנו, יכולות לשנות את שגרת חיינו, למנוע מאיתנו לבצע פעולות סטנדרטיות אשר אנחנו נדרשים לבצע בחיים שלנו.

לכן אנחנו צריכים למצוא שיטות וכלים שונים כיצד להתמודד עם החרדות, לא לתת להן להשפיע על החיים שלנו. שיטת טאט כאמור, מספקת לנו דרך כיצד להתמודד עם הבעיה ולהיות מסוגלים לתפקד, להיות מסוגלים לבצע פעולות שונות שאנחנו נדרשים לבצע על מנת לקיים אורח חיים שגרתי.

מה זו בדיוק שיטת TAT? מדובר בשיטה שמאפשרת לנו להגיע אל תת המודע שלנו, ולשחרר משם את כל מה שיוצר את החרדות. מדובר על מידע מוטעה שנמצא בתת מודעה ומשפיע עלינו. למעשה אם רוצים להסביר את זה בצורה יוצר מדעית, הרי שמדובר בדיסאינפורמציה שאנחנו שואבים ממנו את מקורות ההשראה, שואבים ממנו את כל הרעיונות והמחשבות. מדובר על מידע לא נכון שיוצר תחושה של סכנה, מה שמונע מאיתנו לבצע פעולות שונות בחיים. למידע נוסף מומלץ להיכנס לאתר https://www.yael-kashi.co.il/.

ברגע שאנחנו משחררים את המידע הזה מאיתנו, ברגע שהוא נעלם, אז מערכת ההישרדות שלנו פועלת כמו שצריך ומפסיקה את החרדות. כך אנחנו יכולים לחזור ולהתעסק בדברים שהם נכונים וחשובים עבורנו, בצורה מסודרת.

לסיום צריך לומר, אנחנו יכולים לבחור כיצד להתנהג, האם אנחנו רוצים לפנות לתהליך ארוך של שינוי או להישאר עם החרדות ולתת להן להשפיע עלינו.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפולי שורש רק בירושלים במרפאת אקספר
אם אתם חשים כאב עמוק בשן, יתכן מאוד שתצטרכו לבצע טיפול שורש. במקרים מסוימים, השן שלכם כבר לא יכולה...
קרא עוד »
יונ 03, 2021
כסאות גלגלים
בחירה נכונה בכיסא גלגלים תביא לשיפור משמעותי באיכות החיים. כסאות גלגלים מיועדים בחלקם לניידות...
קרא עוד »
מרץ 04, 2021
מדריך ידידותי להבטחת נוחות לכלה ביום הגדול שלה
בתחום חגיגות החתונה, הרעיון של 'כלה נוחה' זוכה לתשומת לב ראויה. באופן מסורתי, חתונות התמקדו באלמנטים...
קרא עוד »
מרץ 13, 2024