ניתוח להקטנת החזה – האם אפשר בלי צלקת?

מנתח פלסטי

רבות הנשים שמאמינות וגם יודעות(!)  שניתוח הקטנת חזה ישנה את חייהן מן הקצה אל הקצה. המיתוס בנוגע לחזה נשי גדול מספר כי מרבית הנשים רוצות חזה גדול במיוחד, ויש גם את אלה שייהנו מחיזורים של גברים ופופולאריות בלתי נגמרת בחברה. במציאות, שדיים גדולים מידי מעמיסים על הגב והכתפיים, הם מפריעים לבצע פעולות יומיומיות או פעילות ספורטיבית, הם מכבידים ומונעים בחירת חזיות נוחות וביגוד מחמיא, בעוד שרבות הנשים שממש לא מחפשות את תשומת הלב הבלתי פוסקת של גברים שפשוט לא מצליחים להפסיק לבהות להן בשדיים.

חזה גדול – יכול גם להחמיא

זה נכון, חזה גדול יכול להחמיא ולהיות איבר אסתטי ונעים לעין – אבל כשהכובד מתחיל להעיק: דרוש שינוי עבור הרגשה קלילה ומשוחררת יותר, כמו גם עבור היכולת לבחור חזיות שאינן רק ממזערות. הקטנת והרמת חזה תספק בין היתר גוף אתלטי בעל מראה פרופורציונאלי יותר.

אבל האם ייתכן ניתוח הקטנת חזה ללא צלקות?

ובכן, עדיין לא. אך ישנן דרכים למזער את הצלקות. אם בעבר הייתה נשארת צלקת אורכית ורוחבית מתחת לשדיים ובין החלק התחתון לפטמה – הרי שקיום מנתחים פלסטיים עושים שימוש (מלבד ניתוח) בטכניקות שונות כמו שאיבת שומן או לייזר – מה שמכווץ את העור ומצמצם צלקות. מומחים בתחום ינסו לצמצם כמויות של רקמה גם בניתוחים של חזה גדול במיוחד, זאת כדי להקטין את הצלקות המוכרות. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לבחור מנתח פלסטי מומלץ וטוב שמומחה בהקטנת חזה. בכך תהיי בידיים טובות ותהני מתוצאות מושלמות.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שגרת טיפוח פנים – החשיבות שבדבר
הפנים שלנו זה הדבר שאנחנו רואים במראה וגם מה שאנשים רואים כשהם פוגשים בנו. ובתחום זה עלינו להיות...
קרא עוד »
נוב 14, 2022
דיקור יפני לכאבים בגוף
בעזרת שיטת דיקור יפני / דיקור סיני הגוף שלנו יכול להחלים ולהתגבר על כאבים באזורים שונים. אם אתם נאלצים...
קרא עוד »
ספט 15, 2021
איך לפתוח אף סתום?
אף סתום היא בעיה שכיחה שאנשים מתמודדים איתה. זה יכול לגרום לכאבי ראש עזים ואף להוביל למוות של אנשים...
קרא עוד »
אפר 25, 2023