פורמולת הרזיה מותאמת אישית למבקשים להרזות

פורמולת הרזיה

כאשר מחפשים פורמולת הרזיה, יש לבחור אותה בהתאם לסוג הצריכה שלכם, שכן היא זו שאחראית למצבכם העכשווי. כך, למשל, ניתן לומר כי צרכני מוצרים מן החי, בשריים כחלביים, חושפים את עצמם לשומן ישיר בצריכה מהמזון. זאת, לעומת צרכני מוצרים עם פחמימות ועמילנים כמו גידולי אדמה (תירס, תפוחי אדמה), בוטנים וכמובן ממתקים. אלו למעשה תורמים לסוכר ישיר או לסוכר שנוצר דרך פירוק פחמימתי. הבעיה נוצרת כאשר רקמות השומן באות במגע עם הסוכר, שכן זה גורם להן להיות מתועלות להשמנה במקום לשרירים ולאנגריה. באמצעות פורמולת הרזיה, ניתן לשנות את "התנהגות" השומנים והפחמימות בגופכם ולגרום לכם, הלכה למעשה, לגזרה יותר רזה.

פורמולות הרזיה לצרכני מזון עם שומן ישיר

צרכני מזון אלו הם חובבי מוצרי הבשר, החלב ומוצרים נוספים מן החי. גם בתוכם – יש 2 סוגים של התנהלות. צריכה שומנית טהורה, ללא אלמנטים פחמימתיים, וצריכה שומנית לצד אלמנטים פחמימתיים בדמות ממתקים, אורז לבן, תפוחי אדמה, פסטה, תירס, ועוד. הצרכן מהסוג הראשון למעשה לא נמצא בסכנת השמנה, אבל שיעור השומן בגוף שלו גבוה יותר משיעור השומן של אדם טבעוני שלא צורך מן החי. את שיעור השומן הזה ניתן להפוך למכרה בריאות, למשל באמצעות תיעול השומן לשרירים ולאנרגיה ממריצה. נדרשים, במקרה כזה, כדורים המזרזים את פירוק השומנים בגוף. יש לקחת בחשבון שהם גם מזרזים את חילוף החומרים ומבססים את פועלם על חומרים ממריצים שלא מתאימים לחולי לב, סוכרת ובעלי לחץ דם גבוה. אם אתם צרכני מוצרי שומן מן החי, שלצידם צורכים גם ממתקים, עמילנים ופחמימות מגידולי אדמה, אורז לבן וקמח לבן, מומלץ לדבוק בפורמולת הרזיה למניעת הולכת השומן למחזור הדם, שם נמצאים הסוכרים. השומן מגיע ישירות למערכת העיכול. החיסרון הוא שאין פסיחה על השומן הטוב ובעקבות כך, תהיו צפויים לשלפוחית רגיזה ושלשולים.

פורמולות הרזייה לצרכני פחמימות ועמילנים

עבור צרכני הפחמימות והעמילנים, המזון הוא לא רק תולדה של רעב, אלא גם תולדה של חשק תבוני בפריט מתוק וטעים. אלו צרכנים שמרבים לאכול בוטנים, במבה, חטיפי תירס, וכמובן ממתקים מתוקים. פורמולת הרזיה קבילה במקרה כזה היא כדורים לדיכוי קצב פירוק הפחמימות. החיסרון בהם הוא הרגשה תדירה של בחילות, גזים וכאבי בטן. לצד זאת, מומלץ ליישם טיפול נוירולוגי, בדמות כדורים מדכאי תיאבון. כדורים אלו מאזנים בין מערכת העצבים להיפותלמוס ובכך מפחיתים את החשק במוצרים עם פחמימות ועמילנים וגורמים לכם לעבור למשטר של כמעט רק 3 ארוחות ביום, שם תוכלו לנצל את הסיטואציה לצריכת מזון ממועט פחמימות או סופרפוד.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מבט מאוזן: שקלול היתרונות והחסרונות של הגדלת שפתיים
ההחלטה לשנות את המראה החיצוני של האדם היא אישית ומשמעותית, הדורשת התייחסות והבנה מדוקדקת של ההשפעות...
קרא עוד »
יול 29, 2023
מאמן כושר אישי ראשון לציון – גשו אל אחד מוביל
מעוניינים למצוא מאמן כושר אישי ראשון לציון שיוכל להעביר לכם אימוניים מאוד אפקטיביים וכאלה שיאפשרו...
קרא עוד »
מרץ 06, 2022
יתרונות של טיפול CBT
לטיפול CBT יש יתרונות רבים ולכן זו אחת השיטות המומלצות ביותר לשיפור בפועל של דרכי חשיבה, התנהגות...
קרא עוד »
יול 05, 2020