תרופות סבתא לסינוסיטיס

סינוסיטיס

כאבי ראש הם תופעה מאוד מטרידה והיא קיימת בקרב רבים באוכלוסייה. העולם המודרני אינו זקוק לסיבות רבות על מנת לעורר את כאבי הראש. יש מהם כיום בשפע וכמעט כל אחד מוצא את עצמו סובל מידי פעם מכאבי ראש בעוצמה כזו או אחרת. אם זה בגלל לחץ, אם זה בעקבות מתח נפשי ואם זה בגלל עייפות או תזונה שאינה בריאה.

ישנם מקרים רבים אשר בהם כאבי הראש נגרמים בעקבות דלקת בסינוסים. הסינוסים נמצאים בצדי האף וכאשר יש בהם דלקת, כאבי הראש יהיו בלתי נסבלים.

>קראו גם על טיפול בגזים אצל תינוקות

לא תמיד אפשר יהיה להצביע בבירור כי אכן הסינוסים הם מוקד הבעיה אך אופי הכאבים דומים למדי בין המקרין השונים.

על פי רוב יינתן טיפול להקלה על סינוסיטיס רק על סמך השערה כי אכן זה הגורם לבעיה. והיה אם התרופות אכן יועילו, יסתבר כי הבעיה נובעת בעקבות דלקת בסינוסים. מנגד, אם כאבי הראש עדיין ימשיכו הרי שבעיית הסינוסיטיס תישלל ויהיה צורך להעמיק מעט יותר ולבדוק מה הגורם ומה המניע לכאבי הראש.

איך מרגיעים את כאבי הסינוסיטיס?

הדרך להרגיע את הכאבים היא כמובן בעזרת תרופות קונבנציונאליות או טיפול טבעי בסינוסיטיס אותם ירשום רופא קופת החולים. מלבד אלו אפשר לטפל בסינוסיטיס גם באמצעים ביתיים אשר אלו יקלו על המערכת ויפחיתו את הכאבים במידה משמעותית.

שמן אקליפטוס

שמן האקליפטוס ידוע ככזה המסוגל לשחרר א  מערכת הנשימה ולהיטיב איתה. אם מטפטפים מעט שמן אקליפטוס בתוך מים רותחים ונושמים את האדים העולים מהמים, הרי שהשמן ישפיע על מערכת הנשימה וההקלה שתורגש תהיה מידית ממש.

יש כאלה הטוענים כי די לטפטף את השמן על גבי הכרית וריח של השמן כבר יעשה את שלו. יש הממליצים לטפטף מהשמן אל תוך המיכל של מכשיר האדם ולהפעיל אותו יחד עם השמן. האדים שיתפשטו בחלל יקלו מאוד על חולה הסינוסיטיס.

מי מלח

ישנה המלצה לטפטף בכל בוקר מי מלח את תוך האף. מי המלח משחררים את כל המערכת, מנקים, מחטאים ולעיתים אף מרפאים דלקות או בעיות שונות.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה משמש כורכום וכורכומין
בעידן שבו אנחנו חיים בכל יום אנחנו יכולים למצוא אינספור מאמרים ודעות על היתרונות של מוצרים טבעיים...
קרא עוד »
נוב 12, 2019
איך מתגברים על פחד קהל בלי להיכנס לטיפולים היפנוטיים
פחד במה היא בעיה נפוצה עבור אנשים רבים החוששים מדיבור בפני קהל. גם אם אינך מפחד מדיבור בפני קהל, אתה...
קרא עוד »
יול 11, 2022
בחינת ההתאמה של עדשות מולטיפוקל
עדשות מולטיפוקל הופיעו כפתרון מהפכני במשקפיים, המציעות יתרונות רבים הנותנים מענה לקשת רחבה של צרכים...
קרא עוד »
אפר 04, 2024