נעליים לסוכרתיים מה מומלץ?

נעליים לסוכרתיים

אנשים הסובלים מסוכרת, יודעים טוב שבריאותם מושפעת ממצבם והם יכולים לפעמים להגביל את פעילותם הגופנית ואפילו את חיי היום יום שלהם בצורה ניכרת. באופן ספציפי, לחיות עם סוכרת גורם להשפעה ישירה על כפות הרגליים ויש צורך בתשומת לב מיוחדת.

נעליים לסוכרתיים מה מומלץ? |

חברות רבות כמו תפן מדיקל החלו לייצר נעליים לסוכרתיים כיוון שהם הבינו את הצורה הדחוף של אנשים אלו בנעליים שמתאימות בצורה מושלמת למצבם הייחודי. למרות שיש היצע גדול לנעליים כאלו, תמיד מומלץ יותר לחפש אחר חברה שמתמחה בהתאמת נעליים לסוכרתיים.

כיצד סוכרת משפיעה על כפות הרגליים |

נוירופתיה סוכרתית, מופיעה אצל 60-70% מהאנשים הסובלים מסוכרת, והיא נוטה לפגוע בעצבים ברגליים וגורמת לחולה לאבד תחושה בהם. המשמעות היא, שהחולה לא ירגיש חתכים או פצעים בכפות הרגליים וכאשר כפות הרגליים יתחממו מדי או יתקררו מדי, הדבר יהיה עלול להוביל ולזיהומים וסיבוכים רציניים.

זו הסיבה שנעלי הסוכרת הטובות ביותר הן תמיד יהיו אלה נטולות התפרים, ושאינן מחייבות ומציעות מרווח נדיב לסביבה נוחה ונטולת לחץ.

כמה מהתכונות המיוחדות של נעלי סוכרת |

נעליים לסוכרת הן נעליים מעוצבות במיוחד המיועדות להגן על כפות הרגליים הסוכרתיות ולהפחית את הסיכון להתמוטטות העור, בעיקר במקרים של זרימת דם לקויה, נוירופתיה ועיוותים בכף הרגל.

פנים הנעל הסוכרתית, מיוצרת מחומרים רכים וללא תפרים בולטים, מכיוון שלעיתים, אפילו הבליטות הקטנות ביותר יכולות לגרום להתמוטטות העור ברגל.

חומר הנעל: החומר העליון של הנעל צריך להיות רך וללא שכבות, זאת כדי לחסל את נקודות הלחץ ברגל.

קפיצים נמתחים: סוגים של חומר הנעל, יכולים לספק הגנה נוספת מכיוון שהם תואמים קווי מתאר של צורת כף הרגל הסוכרתית הייחודית לחולה.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם אבנים בכליות מחייבות ניתוח?
אבנים בכליות הן מצב שכיח אך כואב שעלול לגרום לכאבים עזים ולסיבוכים בריאותיים אחרים. בעוד שאבנים רבות...
קרא עוד »
מאי 24, 2023
בוסטר לאימון – למ החשוב להעזר בו
תוסף בוסטר אימונים הוא סוג של תוסף תזונה שנועד לשפר או לתמוך בהיבטים שונים של אימוני כושר. תוספי מזון...
קרא עוד »
אוק 10, 2023
סובל מדליפות שתן? איך מתמודדים 
אין ספק שלהגיע לגיל שבו פתאום יש לך דליפות שתן זה לא נעים. איך יכול להיות שזה קורה לך? ומה באמת אפשר...
קרא עוד »
מרץ 20, 2022