האם אבנים בכליות מחייבות ניתוח?

אבנים בכליות הן מצב שכיח אך כואב שעלול לגרום לכאבים עזים ולסיבוכים בריאותיים אחרים. בעוד שאבנים רבות בכליות אינן מצריכות ניתוח, ישנם מקרים שבהם יש צורך בהתערבות כירורגית. במאמר זה נדון בסוגים השונים של אבנים בכליות ומתי עשוי להידרש ניתוח לטיפול בהן. כמו כן, נחקור את מקרי השימוש של טיפולים לא ניתוחיים וכיצד הם יכולים לסייע בניהול הסימפטומים של אבנים בכליות.

מה אפשר לעשות עם אבנים בכליות?

אבנים בכליות הן מצב שכיח שיכול לגרום לכאבים חזקים ואי נוחות. ברוב המקרים, ניתן לטפל באבנים בכליות באמצעות תרופות ושינויים באורח החיים. עם זאת, במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך בניתוח להסרת האבנים. מאמר זה ידון בסוגים השונים של אבנים בכליות, בתסמינים הקשורים אליהם, ומתי עשוי להידרש ניתוח לטיפול בהן.

לקביעת תור לאבחון אבנים בכליות היכנסו לאתר 

תבדקו את המצב שלכם באופן אישי

אבנים בכליות הן מצב שכיח שיכול לגרום להרבה כאב ואי נוחות. במקרים מסוימים, ייתכן שיידרש ניתוח להסרת האבנים. עם זאת, בהתאם לגודל ולמיקומן של האבנים, ניתן להשתמש במקום זאת בטיפולים אחרים כגון תרופות או ליתוטריפסיה בגלי הלם (SWL). חשוב לדבר עם הרופא שלך על המקרה הספציפי שלך כדי לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר עבורך.

אבנים בכליות הן מצב שכיח שיכול לגרום לכאבים חזקים ואי נוחות. במקרים מסוימים, ייתכן שיידרש ניתוח להסרת האבנים או כדי למנוע סיבוכים נוספים. עם זאת, ניתן לטפל ברוב האבנים בכליות ללא ניתוח. במקרים כאלה, ניתן להמליץ על תרופות, שינויים בתזונה ושינויים אחרים באורח החיים כדי להפחית את הסיכון להישנות. חשוב להתייעץ עם רופא לאבחון ותכנית טיפול מדויקת שכן כל מקרה הוא ייחודי ודורש טיפול פרטני. עליכם להיבדק בהקדם במקרה כזה.   למידע נוסף ד"ר ניר קליינמן

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מולטיפוקל – מה עדיף משקפיים או עדשות מגע
עם התקדמות הגיל העיניים מתחילות להזדקן. 'זוקן ראייה' היא תופעה מוכרת מאוד אשר בה העין מתקשה להתמקד...
קרא עוד »
ינו 14, 2019
חזיה ללא ברזלים
אם את מחפשת חזייה נוחה, אז את צריכה לנסות חזייה ללא תפרים. חזייה כזאת ללא ברזלים והיא בדרך כלל עשויה...
קרא עוד »
אוג 19, 2022
האם בוראקס מסוכן לבריאות?
בוראקס הינו מינרל טבעי המשמש לרוקחות טבעית על תקן של מתחלב. כל מי שעוסק בתחום הרוקחות הטבעית, נחשף...
קרא עוד »
נוב 26, 2019