תזונה מאוזנת במהלך טיפולי כימותרפיה

ויטמינים

העניין עם סרטן הוא שזה נוחת עליך יום אחד ללא התרעה מוקדמת ונופל עליך כרעם ביום בהיר. עליכם לדעת כי גם האנשים הבריאים ביותר יכולים להיות חולים בסרטן וכי אין נוסחת קסם אשר תעזור לכם למנוע אותו. עליכם גם לתת את הדעת על כך כי החיים משתנים כמובן בהתאם לחומרה של הסרטן וכי פעמים רבות אנחנו צריכים לשנות את אורח החיים שלנו מן הקצה אל הקצה בכדי להתמודד עם הסרטן. פעמים רבות אין ברירה אלא לעבור טיפולי כימותרפיה בכדי לטפל בסרטן. עליכם לדעת כי הטיפולים הללו הם מורכבים וקשים וכוללים הרעה במצב הבריאותי אך הם פעמים רבות הדרך היחידה להפיטר מן הסרטן. אחד הדברים החשובים ביותר שיש להקפיד עליהם בעת הטיפולים זה לאכול נכון וזאת בכדי שיהיה לנו כוח להתמודד עם הטיפולים.

מדוע התמיכה של המשפחה היא כל כך חשובה בעת טיפולי כימו?

אך לא רק התזונה היא חשובה בעת טיפולי כימותרפיה אלא גם הכוח הרגשי שיש למטופל. עליכם להבין כי כל תקופת המחלה היא תקופה קשה ביותר מבחינה רגשית והיא קשה מאוד לכל אחד ואחד ולא משנה כמה הוא חזק. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי למשפחה יש תפקיד סופר חשוב בתמיכה באדם החולה וכי כל חולה צריך לקבל את התמיכה הצמודה ביותר מן המשפחה וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון. ככל שהמשפחה תתמוך בכם יותר כך אתם תצלחו את המחלה בצורה יותר טובה ותתמודדו איתה בצורה הרבה יותר טובה וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון אם אתם רוצים לפעול בחכמה ובצורה טובה.

מדוע כל צעד בעת הטיפולים חייב להיות מלווה על ידי רופא?

עליכם לדעת כי בכל הקשור אל טיפולי כימותרפיה הסמכות היחידה אשר יכולה להורות לכם מה לעשות וכיצד לפעול היא הרופא. עליכם להבין כי אתם צריכים לפנות אל הרופא בכדי שהוא יעזור לכם בטיפול ואף אם אתם צריכים תוספי פרוביוטיקה או ויטמינים , על כן אתם צריכים תמיד אבל תמיד להתייעץ עם הרופא לפני כל החלטה שאתם מקבלים למן הרגע הראשון שבו אתם מגלים את הסרטן.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי מיגרנה וכיצד ניתן לטפל בה?
מיגרנה היא מחלה כרונית שרק בשנים האחרונות מקבלת את תשומת הלב הנחוצה לה. מדובר במחלה שתוקפת אחוז גדול...
קרא עוד »
נוב 01, 2021
קוסמטיקאית ברעננה
קוסמטיקאיות ברעננה מחפשות קריירה חדשה ומצאו אחת שמתאימה להן. תעשיית היופי מתפתחת כל הזמן וכך גם...
קרא עוד »
ינו 23, 2023
מרפאות רפואה דחופה
מרפאות לרפואת חירום הופכות חשובות יותר ויותר בחברה של ימינו. הם מספקים טיפול רפואי למי שהכי זקוק לו,...
קרא עוד »
ינו 31, 2023