תביעה על פריקת כתף בצבא – מה הסיכויים שלך לזכות בתביעה?

אין ספק שפציעה פיסית היא לא נעימה ויכולה לגרום לנזק זמני או נזק תמידי אשר משפיע על התפקוד של האדם בשארית חייו, אך כאשר הפציעות קורות בגילאים צעירים ובעיקר אם הן משמעותיות זה אומר שלאדם יש עוד שנים רבות להתמודד עם הנזקים והסבל. פציעות בצבא הן נפוצות ופריקת כתף היא אחת מהן.

מה זה בכלל פריקת כתף

הכתף זהו מפרק מאוד גמיש ומורכב ואחת הפציעות הנפוצות והמוכרות סביבו זה נושא של פריקת כתף, זאת אומרת שהעצם של הזרוע זזה ממקומה ומתנתקת מעצם השכם. הפריקה יכולה להיות כתוצאה מתנועה מסוימת אך יכולה לנבוע גם כתוצאה משבר בעצמות סמוכות שמשפיעות על מפרק הכתף. הפריקה יכולה להיות קשורה ישירות לאירוע שהתרחש אך במרבית המקרים מדובר בפעילות מאומצת מתמשכת שמובילה לפגיעה בהמשך.

מה הסיכוי של תביעה במקרה של פריקת כתף במהלך שירות צבאי

משום שבמקרים רבים פריקת הכתף היא למעשה משהו שמגיע ולא דווקא בקשר ישיר בין אירוע נקודתי שמוביל לפריקה יכולה להיות בעיה להוכיח את הקשר, אך אם אותו חייל לא סבל עם בעיות בכתפיים טרם גיוסו לשירות הדבר מקל את הדרך להוכיח את הקשר בין השירות לפגיעה, לכן יש חשיבות להיעזר בעורך דין המתמחה בתחום תביעה למשרד הביטחון כך שהוא יוכל למצות את ההליכים ולהביא להכרה בנזקים ולפיצויים ראויים עבור אותם נזקים.

כיצד מתנהלת תביעה בנושא של פריקת כתף בצבא

בנושא של פריקת כתף יכולה להיות מורכבות מסוימת משום שיש חיילים אשר התגייסו לצבא כאשר בהיסטוריה הרפואית שלהם יש חבלה בכתף מה שיכול לשנות את התביעה מתביעה של גרימת מצב לתביעה בגין החמרה של מצב. תביעה על פריקת כתף בצבא מוגשת למשרד הבטחון וחייבת להיות מגובה במסמכים רפואיים מתאימים, בכל מקרה חשוב להתייעץ עם עורך דין שיראה את כל התמונה ויוכל לתת הערכה מה סיכויי התביעה ואיך נכון לנהוג.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירותי רפואה: כל מה שצריך לדעת
שירותי הרפואה בישראל רק הולכים וצוברים תאוצה וכיום ניתן למצוא מספר רב של חברות פרטיות המציעות שירותי...
קרא עוד »
יול 14, 2021
סובל מדליפות שתן? איך מתמודדים 
אין ספק שלהגיע לגיל שבו פתאום יש לך דליפות שתן זה לא נעים. איך יכול להיות שזה קורה לך? ומה באמת אפשר...
קרא עוד »
מרץ 20, 2022
טיפול בבעיות שינה – מה זה אומר וכיצד אפשר לטפל בזה
כאשר אנשים מסוימים אומרים שאינם יכולים לישון כמו שצריך, יש מי שמתקשה בשינה מסיבות נקודתיות, ספציפיות,...
קרא עוד »
דצמ 02, 2020