איך להתאים מזון לכלב שלך

אם אתם רוצים לדעת כיצד מתאימים מזון לכלבים, חשוב שתדעו, כי התאמה לפי משקל, גיל, מחלות מעיים, והמלצת הווטרינר: היא הנכונה ביותר, בזמן שבוחרים מזון לכלבים. גם מצבים בריאותיים כאלה ואחרים, מצריכים לעיתים מזון מיוחד ורפואי, בעוד שבמקרים של הקאות ושלשולים – ימליץ בדרך כלל הווטרינר (לאחר אבחון ובדיקה), להכין מזון ביתי של עוף מכובס, עם גזר וביצה קשה.

בכל מקרה, חשוב תמיד לקחת גור חדש או כלב בוגר לבדיקה ראשונית אצל וטרינר ולשאול את אנשי המקצוע: מהו האוכל או התזונה שהכלב צריך.

אבל איך אפשר להתאים אוכל מומלץ לכלבים?

אם לכלב שלכם אין בעיות רפואיות נראות לעין, אם אימצתם גור חדש, או שהכלב הגיע לגיל מופלג – שימו לב לחלוקה של סוגי המזון, ובהתאם לחלוקה: בחרו את המזון המתאים ביותר.

התאמת מזון לגור

גורי כלבים הם מתוקים ופעלתניים, ולאחר שהם מסיימים לינוק, עליהם לקבל סדרת חיסונים שאמורה להגן עליהם מפני מחלות. בכך, הגור זקוק לאוכל טוב ואיכותי שישמור עליו בריא וחיוני. בבחירת מזון יבש: בחרו מזון על בסיס בקר, בו אחוז חלבון גבוה, ומרכיבים של שומן ותאית. נסו לא לרכוש מזון שאינו מתאים לגורים (גילם של גורים הוא עד שנה וחצי), בעוד שיש להימנע מבחירת מזון שרובו מבוססים על פחמימות ודגנים.

מזון לכלב בוגר

כלבים בוגרים הם כאלה שגילם שנה וחצי ויותר, והם יכולים לאכול מזון יבש מסוגים שונים כמו נטורל באלאנס לכלבים. כאשר אתם בוחרים מזון יבש לכלב בוגר, בחרו כזה שמבוסס על חלבון, אורז, עוף או בקר כמו גם חלבון טונה, ירקות כמו סלקים וגזר, ביצים, שמן דגים ועוד. שימו לב כי ישנם מרכיבים המומלצים על ידי הווטרינר.

מזון סניור

בזמן שהכלב שלנו מגיע לגיל מתקדם, אנו רוצים לשמור על בריאותו ועל איכות חייו. בכך מומלץ לבחור מזון המיוצר מביצים, שמן דגים, שומן עוף, בשר עוף טרי, שיבולת שועל, סחוס מימי, ירקות וכל הדרוש לשמירה על בריאות החבר הטוב ביותר שלנו!

לסיכום,  בחירה נכונה, תאריך את חיי הכלב שלכם, תשמור עליו חיוני, ותסייע לו לגדול ולהפוך לכלב בריא, מאושר וחזק.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בואו נעשה סדר בין סוגי בדיקות קורונה – ביתיות, אנטיגן, PCR, מהירות ועוד
כדי לאבחן ולהכיל את התפשטות נגיף הקורונה, בדיקות ביתיות הן קריטיות. ישנם שני סוגים של בדיקות קורונה,...
קרא עוד »
אוק 07, 2021
למה מומלץ לשתות תה ירוק?
מומלץ לשתות תה ירוק כי יש בו הרבה נוגדי חמצון. מאמר זה עוסק כיצד ולמה כדאי לשתות תה ירוק. היתרונות של...
קרא עוד »
מרץ 28, 2023
מכשירי שמיעה תוך אוזניים
אנשים רבים בעולם המודרני סובלים מבעיות שמיעה ברמה כזו או אחרת. בחלק מהפעמים מדובר על בעיות שמיעה...
קרא עוד »
נוב 13, 2019