מהם הניתוחים הפלסטיים הפופולריים שהיו בשנת 2019?

ניתוח הקטנת חזה לגבר

בשנת 2020 כבר אי אפשר להתעלם מניתוחים פלסטיים ומרמת הפופולריות שלהם. אנחנו אולי רק בחודש השני של העשור החדש אך אפשר להגיד ששנת 2019 בהחלט עזרה לפופולריות של אותם ניתוחים פלסטיים להתקבל בכזו ברכה בעשור החדש והנוכחי.

מתים לקבל רעיון לשנת 2020? הכינו את עצמכם לניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר שהיו לשנת 2019!

אזור הפנים

אי אפשר באמת להיות מופתעים שגם שנת 2019 הייתה רוויה בניתוחים פלסטיים באזור הפנים. אינספור נשים וגברים שביקשו לשפר את הופעתם החיצונית ותיקנו את צורת האף שלהם בעזרת ניתוח פלסטי. אך מאחר ואנחנו מדברים על כל אזור הפנים ולא רק האף, אפשר להגיד בבירור שגם מילוי השפתיים הפך לטרנדי ביותר וכמו כן גם הרמת העפעפיים.

אזור החזה

באזור החזה התקיימו מיני שדרוגים שמאפשרים לניתוחים הפלסטיים להיראות טבעיים יותר ומאפשרים חדירה מינימלית של העור. בין אם מדובר בהגדלת חזה או ניתוח להקטנת חזה לגבר, אזור זה של הגוף מאז ומעולם היה פופולרי אך אפשר לראות שעם הזמן ההעדפה התרבותית משתנית ביחס לגודל החזה וכך גם הניתוחים הפלסטיים.

שאיבת שומן

שלא כמו שאיבת השומן המוכרת לכולנו, מתקיים לו הליך שאיבת שומן ברגליים המיועד לחיטוב הגוף. הליך זה אינו מיועד לאנשים כבדי משקל, אלא לאנשים המבקשים למצק את הגוף שלהם מחדש. השומן נשאב מכמה אזורים בגוף ומאפשר פיסול מחדש של הגוף למורת רוח המטופל. גם פה מדובר בניתוח פלסטי פופולרי שתומך בנראות הגוף ובבריאותו.

מיני מתיחת פנים

הטרנד האחרון באזור הפנים, אזור שכבר הזכרנו אנחנו יודעים, הוא מיני מתיחת הפנים. זוהי למעשה מתיחת פנים שמתבצעת בחלקו התחתון של הפנים ואינו נוגעת בחלקו העליון. היא מסירה עור עודף, מותחת את עור הסנטר והצוואר ומאפשרת חידוש תאי עור ישנים. מתיחה שהפכה להיות פופולרית מאוד בזכות האפקט שלה.

לסיכום,

כמו שאתם רואים, ניתוחים פלסטיים אולי משתדרגים ומשתכללים אך הם בהחלט נשארים מבוקשים ופופולריים. בין אם להגדיל, להקטין, ליישר או לשייף, ניתוחים פלסטיים הפכו להיות חלק מהנוף האסתטי ואי אפשר להתכחש לכך.

My Blog אורח חיים אסתטיקה ופנאי ביטוחים בעלי חיים בריאות בריאות הנפש הריון ולידה כללי תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ד"ר קובי שגיא – הרטבה בגיל 4 האם זה תקין?
הורים רבים ניצבים מול השאלה הזו, ותוהים האם ההרטבות הליליות של הילד שלהם הן עניין תקין, או שיש כאן...
קרא עוד »
אפר 02, 2019
טבלת שכר אנשי קבע 2019
אין ספק כי צה"ל הוא הגאווה של העם היהודי ואין ספק כי ללא צה"ל אין לנו תקומה וזהו משהו שאנו חייבים לתת...
קרא עוד »
יול 07, 2019
מהי החלקה אורגנית של השיער
החלקה אורגנית של שיער היא סוג של טיפול כימי שהפך פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות. זוהי אלטרנטיבה...
קרא עוד »
מאי 27, 2023